sobota, 13 lutego 2016

Przeprosiny, wyjaśnienia


Cześć ! W tym poście, chce was przeprosić, za moją nieobecność.
Wiem, że dosyć długo mnie nie było, ale po prostu nie miałam czasu.
Każdy, pewnie wie, że jest szkoła i czasu brak, bo jest dużo nauki i innych.
Ale również, muszę wam wyznać, że można powiedzieć skończyła się mi ''wena twórcza''.
Ale już wracam, z nowymi postami. Mogę wam, wyznać że opowiem wam, jak było na spotkaniu
za Candelarią ! Choć minęło 14 dni to i tak warto, bo czuję jakby to było wczoraj heh :)
Jeszcze raz przepraszam, i dziękuję za przeczytanie <3


Wasza Właś <3

2 komentarze :

  1. Nic się nie stało ;) Bardzo się cieszę, ze wróciłaś <3 Nie mogę się doczekać posta :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem ciebie ;) Mogłaś nie mieć czasu, a to jest wiadome ;) Cieszę się, że wróciłaś !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dużo motywacji. Bardzo dziękuję, za każdy komentarz pod postem :) To dużo dla mnie znaczy !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka