poniedziałek, 28 grudnia 2015

[RECENZJA] Po prostu Tini - Martina Stoessel


Dziś przychodzę do was z recenzją biografii Martiny - Po prostu Tini. Wydawnictwem jest Zielona Sowa. Za pewne każdy z was dobrze słyszał o biografii Tinity, ale również ją posiada, lecz chciałabym wam wszystko zrecenzować swoim słowami.
Życzę miłego czytania !


Tutaj znajdziecie wszystko o mnie:
to, co chciałam dla Was napisać, ponieważ wiem, 
że łączy nas wyjątkowa więź,
Staram się tutaj jak najbardziej otworzyć moje serce i pokazać siebie.
Niektórzy znają mnie tylko z roli Violetty
z czego zawsze będę dumna, ale jestem
Martiną i bardzo bym chciała, abyście
poznali mnie taką, jaka jestem,
po prostu Tini
Książka nie posiada wielkość zwykłej książki czy zeszytu, przez co nie jest gruba.
Kolory strasznie mi się podobają, są do siebie bardzo dopasowane.
Okładka jest taka różna. Trochę miękka, trochę twarda.


Co znajdziemy w książce ?
Książka zawiera 9 rozdziałów i około 200 stron. Na początek strony można zobaczyć prace wysłane przez fanów Martiny, o które ona prosiła na Twitterze. Każdy rozdział zaczyna się od zdjęcia jej pokoju, a bardziej ściany z napisem ,,All u need is Love''. W książce można znaleźć jej początki, przeżycia, rozterki, przygody wszystko co działo się przez te 17 lat. Ale również są dołączone wypowiedzi osób z jej rodziny, brat, mama czy tata, jak i również jej przyjaciółek w tym Mercedes Lambre.

(przepraszam za słabą jakość w nie których zdjęciach)


















ROZDZIAŁY

1. PO PROSTU TINI
2. RAZEM W MIŁOŚCI
3. PRZYJACIÓŁKI NA ZAWSZE
4.VIOLETTA
5. W MOIM ŚWIECIE
6. WIELKIE RADOŚCI I TROCHĘ ZMIAN
7. SZALEŃSTWO NA PUNKCIE MODY
8. MAGICZNA WYCIECZKA
9. PATRZĄC W DAL

WYGLĄD WEWNĘTRZNY 
Książka w środku strasznie mi się podoba. Bardzo ładnie komponująca się czcionka, ale również różne, małe czy duże ozdoby typu serduszka, buźki czy ramki przy małych zdjęciach.
Podobają mi się te zakreślenia ważnych tekstów.
Wygląd jest śliczny, po prostu bajeczny.





W biografii Tinity, mam jedną stronę, która mnie urzekła i strasznie mi się podoba.
Jest to strona 88 i 89. A na niej jak widać Tini (w roli Violetty) latającej pod fanami i śpiewającej ,,Te creo'', na koncercie En Vivo.
Podoba mi się w niej ta kolorystyka, ale i magia w tym zdjęciu.
,,Myślę, że ludzie oglądają historię Violetty, ponieważ
pokazujemy świat nastolatków i wszystko to, co się dzieję,
gdy rozpoczynają odkrywać świat. Wierzę, że każdy młody człowiek,
który nas ogląda, identyfikuję się jednym z bohaterów''.



DODATKI
I ostatnia rzecz to dodatki dodane do książki, które urzekły nie tylko mnie, ale za pewne i inne Tinistas :)
Czyli:
+okładka na książki
+naklejki normalne i na zeszyty
+zdjęcia


Na okładce na książki jest nasza Tinita w tle jej ściany z napisem ,,All u need is Love''.
Oraz napis ,,Wszystko czego potrzebujesz to miłość.'' czyli inaczej właśnie ,,All u need is Love''.
Bardzo mi się podoba.
Można ten dodatek znaleźć na początku książki.

Naklejki są z sesji do książki ,,Po prostu Tini''. Naklejki są w kształcie kółek.
Ale również są naklejki na zeszyty. Najlepszy dodatek na umilenie sobie lekcji oraz ładny dodatek do ozdoby zeszytu dla Tinistas.
Naklejki strasznie mi się podobają. Na pewno kiedyś sobie je przykleję.
Naklejki można znaleźć po epilogu.

Zdjęcia również z sesji do książki ,,Po prostu Tini''. Jest ich tylko dwa, ale są naprawdę śliczne i jak dla mnie to jeden z moich ulubionych dodatków dodanych do książki.
Najbardziej to mi się podoba to drugie zdjęcie.
Macie tablicę korkową ? Polecam je tam przyczepić.
Będzie to strasznie ładnie wyglądało.
Albo w ramkę (heh).
Zdjęcia można znaleźć na końcu książki.

Ocena
Nie wiem co powiedzieć. Ta książka jest zaczepista ! Cudowna.
Urzekł mnie wygląd oraz kolory dopasowane do biografii.
Dzięki tej książce można dowiedzieć się wszystkiego o Martinie.
Bardzo się cieszę, że ją dostałam.
Gdy ją rozpakowałam nie potrafiłam powiedzieć nic. Strasznie się cieszyłam, i brakowało mi słów.
Bardzo za to dziękuję mojej siostrze <3
Jestem wielką Tinistas i nie mogę się doczekać płyty ! (hehehe)
Więc moją ocena to....
10/10
Nic dodać nic ująć :)

Cena książki: 34,90.
Tinistas, które nie są dalej przekonane.. POLECAM !


Dziękuję, za przeczytanie i mam nadzieję, że post się podobał.
To moja pierwsza recenzja, więc proszę o uszanowanie,docenienie mojej pracy.
Przepraszam również za jakiekolwiek błędy, jeżeli się jakiś pojawił.
Recenzja naprawdę dużo zajmuję, więc proszę też o nie kopiowanie jakichkolwiek zdjęć itp.(więcej dotyczących kopiowania *tutaj*)
I jeszcze raz dziękuję za przeczytanie :)

Właś<3




2 komentarze :

  1. Bardzo mi się podoba twoja recenzja, jak również sama książka. Mam ją już zakupioną od dawna i muszę się przyznać, że wiele razy do niej powracałam. Znalazłam w niej mnóstwo wartościowych rad i cytatów, które stały się moim mottem. Na prawdę książka warta polecenia. ♥
    A co do recenzji, to widać, że się napracowałaś, wszystko jest dokładnie opisane i sama bym nie potrafiła tak precyzyjnie, ale i krótko opisać biografii Martiny. Gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję :) Bardzo miło z twojej strony :) Pozdrawiam <3

      Usuń

Każdy komentarz to dużo motywacji. Bardzo dziękuję, za każdy komentarz pod postem :) To dużo dla mnie znaczy !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka